Έτσι το μοντέλο πήρε μια σημαντική τόνωση, η οποία θα του επιτρέψει να φτάσει με ανταγωνιστικότητα έως το 2019 που η νέα γενιά του θα παρουσιαστεί τελικά.
Τα μεγαλύτερα 3008 και 5008 θα είναι εκείνα από τα οποία θα αντλεί σχεδιαστικά στοιχεία. Αυτό δε θα ισχύσει μόνο για την εξωτερική του σχεδίαση, αφού και στην καμπίνα το νέας γενιάς i-Cockpit θα δίνει το «παρών».
Περισσότερος θα είναι επίσης και ο διαθέσιμος χώρος για τους επιβάτες και τις αποσκευές, κάτι που θα προκύπτει και από την νέα πλατφόρμα στην οποία φημολογείται ότι θα είναι χτισμένο το αυτοκίνητο.
Χάρη σε αυτήν θα είναι πιο στιβαρό και ταυτόχρονα ελαφρύ, αλλά και συμβατό με αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Είναι μια δυνατότητα που με βεβαιότητα θα εκμεταλλευτεί η Peugeot, διευρύνοντας τις επιλογές στο μοντέλο της.
Τετρακίνηση πάντως δε φαίνεται να προβλέπεται ούτε στη δεύτερη γενιά του Peugeot 2008. Αντ’ αυτής, οι μηχανικοί της εταιρείας εξελίσσουν περαιτέρω το ηλεκτρονικό σύστημα Grip Control, ώστε να αποδίδει ακόμα καλύτερα σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης.
Πηγή: www.newsit.gr
Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να περιηγείστε στην ιστοσελίδα συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ